COMPETITIA CAMPANIILOR SI PROIECTELOR DE EMPLOYER BRANDING DIN ROMANIA
4 OCTOMBRIE 2024 HOTEL JW MARRIOTT
Trimite o propunere

Best Use of Employee Generated Content in an Employer Branding Campaign

Categoria se adreseaza companiilor care folosesc continut generat de catre angajati (videos, postari in Social Media, blogul copaniei etc.) si cu ajutorul acestei strategii de comunicare au reusit sa atraga mai multi candidati sau au promovat brandul de angajator.

Criterii de evaluare categorie:

  • originalitate (prospetimea ideii si gradul de unicitate)
  • experienta oferita audientei
  • atentia la detalii
  • calitatea executiei
  • creativitate
  • vizibilitatea campaniei (canale si platforme de comunicare folosite (blog, site, social media etc) 
  • rezultatele campaniei (% din total angajati implicati reach, engagement, shares etc.)
  • impactul proiectului pe baza rezultatelor (retentie, atargere de noi angajati etc.) 

Castigatori:

  • Locul 3: NN, locul in care tu contezi (NN Romania)
  • Locul 2: Meseria Mea – Enciclopedia Video a Meseriilor din Retail (Auchan Romania)
  • Locul 1: Bring your own magic (Coca-Cola HBC)

Nominalizati:

Employer Branding Awards aduce o serie de avantaje partenerilor, contribuind la pozitionarea brandului, determinand asocierea acestuia cu specificul evenimentului si oferind oportunitatea de a interactiona direct cu persoane importante pentru companie.

Organizer

Main Partner

Partners

Supported by
  • Hosting by Host-Age.ro
Media Partners