COMPETITIA CAMPANIILOR SI PROIECTELOR DE EMPLOYER BRANDING DIN ROMANIA
4 OCTOMBRIE 2024 HOTEL JW MARRIOTT
Trimite o propunere

Special Projects

Categoria va premia actiunile sau proiectele de Employer Branding cu adevarat deosebite, care se remarca prin creativitate si rezultate obtinute. Proiectele nominalizate in aceasta categorie nu pot fi repetate si in alte categorii.

Criterii evaluare categorie:

  • originalitate (gradul de unicitate, creativitate)
  • design (aspectul general al campaniei/proiectului)
  • interactivitate (felul in care comunica cu audienta sau ii permite audientei sa interactioneze)
  • rezultate vizibilitate (reach, comments, likes, views, shares, engagement etc.)
  • rezultate in indicatori de employer branding (atractie, retentie, engagement, etc.)

Castigatori:

  • Locul 3: Redefinim Munca – Manifest pentru schimbare (Up Romania)
  • Locul 3: #Multumesc (Kaufland Romania)
  • Locul 2: Prima expeditie medicala Varful Omu (MedLife)
  • Locul 2: #PeopleOfContinentalSibiu – Growing a „City” in the City (Continental Sibiu)
  • Locul 1: Grand Job Experience (Kaufland)

Nominalizati:

Employer Branding Awards aduce o serie de avantaje partenerilor, contribuind la pozitionarea brandului, determinand asocierea acestuia cu specificul evenimentului si oferind oportunitatea de a interactiona direct cu persoane importante pentru companie.

Organizer

Main Partner

Partners

Supported by
  • Hosting by Host-Age.ro
Media Partners