26 SEPTEMBRIE 2023 HOTEL JW MARRIOTT
TRIMITE O PROPUNERE

Awards

Employer Branding Awards ofera recunoastere proiectelor, campaniilor si persoanelor care au sustinut dezvoltarea brandului de angajator in cadrul companiilor cu activitate pe piata locala.

DESFASURAREA COMPETITIEI

Competitia se desfasoara pe parcursul a doua etape: propunerile spre nominalizare si jurizarea. Pentru editia din acest an, pot fi propuse proiecte care au fost realizate in intervalul 1 ianuarie 2022 (cu conditia sa nu fi fost inscrise la editia trecuta) – 30 iunie 2023, se adreseaza publicului roman, sunt dezvoltate / implementate de echipe locale si exceleaza in strategie, continut si rezultate.

Inscrierile pentru Employer Branding Awards pot fi facute in perioada 15 mai – 4 august si presupun o taxa pentru inscriere.

Premiile vor fi acordate pe 26 septembrie in cadrul Employer Branding Awards care se va desfasura la JW Marriott Bucharest Hotel, incepand cu ora 19:00, sub forma de gala dinner.

INSCRIEREA IN COMPETITIE
Pentru inscrierea in competitie a unui proiect la o singura o categorie este perceputa taxa de 210 euro + TVA, incluzand un loc la gala dinner. Pentru mai mult de 2 proiecte inscrise este perceputa taxa de 155 euro + TVA. O companie poate fi nominalizata cu mai multe proiecte, insa numarul de locuri gratuite alocate per companie pentru nominalizari la gala dinner este de maximum 3. Pentru locurile suplimentare se pot achizitiona bilete separat.

Inscrierile se pot face doar pe formularul pus la dispozitie pe platforma organizatorului, atat de branduri / companii, cat si de agentiile de comunicare sau consultantii care au facut parte din proiect, insa numai cu acordul clientului.

Pentru achitarea taxei de participare, persoana care a facut inscrierea va fi contactata dupa validarea inscrierii.

NOMINALIZARILE & JURIZAREA

Nominalizarile valide vor fi anuntate pe 18 august, dupa incheierea preselectiei realizate de catre organizator. Preselectia vizeaza in primul rand incadrarea corecta a proiectelor propuse, rezultatele, calitatea si valabilitatea informatiilor (a descrierilor).

Jurizarea efectiva revine unui grup format din specialisti in domeniul resurselor umane si comunicare si se desfasoara in perioada 18 august – 15 septembrie. O categorie va intra in jurizare cu un minimum de 3 nominalizari valide.

Fiecare categorie va fi jurizata de un numar de aprox. 20 de jurati, din jurizarea categoriei au fost eliminati cei care au proiecte proprii sau ale companiilor concurente inscrise.

Categorii 2022

Employer Brand of the Year for Large Companies

Premiul se adreseaza companiilor cu mai mult de 300 de angajati. Brandurile inscrise trebuie sa aiba consistenta in comunicare, campanii de employer branding vizibile in extern, dar si programe interne relevante, o cultura organizationala recunoscuta de catre angajati, evolutie pozitiva a scorului de engagement versus anul trecut, rezultat dintr-un Employer Culture Survey intern, scadere de people turnover si o crestere a atractivitatii pentru potentialii candidati.

 Criterii de evaluare categorie:

  • originalitate in campaniile de employer branding (creativitate, abordari inedite, atentie la detalii)
  • comunicare sustinuta pe tot parcursul anului sau frecventa campaniilor (continuarea sau repetarea campaniilor)
  • utilizarea cat mai multor canale si platforme de comunicare (ATL/BTL/online)
  • design (aspectul general al campaniilor)
  • interactivitate (felul in care comunica cu angajatii sau potentialii candidati sau le permite acestora sa interactioneze)
  • vizibilitate in extern (reach, engagement, views, shares etc.)
  • rezultate

VEZI CASTIGATORII

Employer Brand of the Year for Small & Medium Companies

Premiul se adreseaza companiilor cu mai putin de 300 de angajati. Brandurile inscrise trebuie sa aiba consistenta in comunicare, campanii de employer branding vizibile in extern, o cultura organizationala recunoscuta de catre angajati, scadere de people turnover si o crestere a atractivitatii pentru potentialii candidati.

 Criterii de evaluare categorie:

  • originalitate in campaniile de employer branding (creativitate, abordari inedite, atentie la detalii)
  • comunicare sustinuta pe tot parcursul anului sau frecventa campaniilor (continuarea sau repetarea campaniilor)
  • utilizarea cat mai multor canale si platforme de comunicare (ATL/BTL/online)
  • design (aspectul general al campaniilor)
  • interactivitate (felul in care comunica cu angajatii sau potentialii candidati sau le permite acestora sa interactioneze)
  • vizibilitate in extern (reach, engagement, views, shares etc.)
  • rezultate

VEZI CASTIGATORII

Best Use of Employee Generated Content in an Employer Branding Campaign

Categoria se adreseaza companiilor care folosesc continut generat de catre angajati (videos, postari in Social Media, blogul copaniei etc.) si cu ajutorul acestei strategii de comunicare au reusit sa atraga mai multi candidati sau au promovat brandul de angajator.

Criterii de evaluare categorie:

  • originalitate (prospetimea ideii si gradul de unicitate)
  • experienta oferita audientei
  • atentia la detalii
  • calitatea executiei
  • creativitate
  • vizibilitatea campaniei (canale si platforme de comunicare folosite (blog, site, social media etc) 
  • rezultatele campaniei (% din total angajati implicati reach, engagement, shares etc.)
  • impactul proiectului pe baza rezultatelor (retentie, atargere de noi angajati etc.) 

VEZI CASTIGATORII

Best Employer Brand Video

In aceasta categorie vor fi premiate acele clipuri video, realizate intern sau de catre o agentie, care au un content relevant si se remarca prin creativitate, au avut impact si un numar mare de views, reach, engagement, comments etc.

Criterii de evaluare categorie:

  • originalitate (creativitate, abordari inedite, atentie la detalii)
  • folosirea continutului video pe diverse platforme de comunicare (blog, site, social media etc.)
  • design (aspectul general al video-ului)
  • interactivitate (felul in care comunica cu audienta sau ii permite audientei sa interactioneze)
  • rezultate (views, shares, engagement etc.)

VEZI CASTIGATORII

Best Recruitment Campaign

Categoria se adreseaza campaniilor de recrutare care au adus o crestere procentuala vizibila in numarul de aplicatii pentru diverse joburi in cadrul companiei.

Criterii de evaluare categorie:

  • originalitate (creativitate, abordari inedite, atentie la detalii)
  • folosirea continutului pe diverse platforme de comunicare
  • interactivitate (felul in care comunica cu audienta sau ii permite audientei sa interactioneze)
  • rezultate (crestere procentuala a numarului de aplicatii, de recomandari interne etc.)

VEZI CASTIGATORII

Best Use of Social Media in an Employer Branding Campaign

Categoria va premia campaniile cu impact vizibil pe mai multe canale de social media (likes, shares, comments) si care au avut rezultate in atractia si retentia angajatilor.

Criterii de evaluare categorie:

  • folosirea continutului pe cat mai multe platforme de comunicare online (Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, blog etc.)
  • design (aspectul general al campaniei in mediul online si adaptarea pentru fiecare platforma de Social Media)
  • interactivitate (felul in care comunica cu audienta sau ii permite audientei sa interactioneze)
  • rezultate Social Media (comments, likes, views, shares, engagement etc.)
  • rezultate in crestere fata de o perioada anterioara in atractia si/sau retentia angajatilor

VEZI CASTIGATORII

Best New Employer Brand

Categoria se adreseaza companiilor care si-au lansat recent brandul de angajator pe piata din Romania sau care si-a facut rebranding pentru brandul de angajator si au reusit intr-un timp scurt sa devina vizibile.

Criterii de evaluare categorie:

  • brandul trebuie sa fie unul nou lansat sau relansat pe piata din Romania de maxim doi ani
  • originalitate in campaniile de employer branding (creativitate, abordari inedite, atentie la detalii)
  • comunicare sustinuta pe tot parcursul anului sau frecventa campaniilor (continuarea sau repetarea campaniilor)
  • utilizarea cat mai multor canale si platforme de comunicare (ATL/BTL/online)
  • design (aspectul general al campaniilor)
  • interactivitate (felul in care comunica cu angajatii sau potentialii candidati sau le permite acestora sa interactioneze)
  • vizibilitatea in extern (reach, engagement, views, shares etc.)

VEZI CASTIGATORII

Employer Branding Professional of the Year

Categoria se adreseaza acelor persoane din companii cu o experienta de minim 3 ani si atributii de Employer Branding, care au reusit sa creasca brandul de angajator al companiei datorita ideilor creative si proiectelor implementate cu o contributie majoritara. Este necesar ca brandul angajator sa aiba o evolutie pozitiva a scorului de engagement al angajatilor, o scadere de ratei de turnover si o crestere a atractivitatii pentru potentialii candidati.

Criterii de evaluare categorie:

Persoanele inscrise care s-au remarcat prin:

  • o prezenta activa in employer branding, atat in companie cat si in mediul online
  • impact pozitiv vizibil in randul angajatilor (crestere engagement, lower people turnover etc.) 
  • calitatea si creativitatea ideilor si implementarea acestora
  • implicarea in proiecte de employer branding vizibile in mediul extern cu rezultate privind atragerea de canditati pentru roluri in companie
  • rezultate

VEZI CASTIGATORII

Employer Branding Team of the Year

Categoria va premia echipa de employer branding care a reusit sa imbunatateasca vizibil indicatorii de employer branding fata de cei din anul anterior prin proiecte si campanii.

Criterii de evaluare categorie:

Categoria isi propune sa aduca in prim plan echipa de Employer Branding care s-a remarcat prin:

  • rezultate sustenabile in employer branding pe parcursul intregului an
  • impact pozitiv vizibil in randul angajatilor (crestere engagement, lower people turnover etc.) 
  • calitatea si creativitatea ideilor si implementarea acestora
  • implicarea in proiecte de employer branding vizibile in mediul extern cu rezultate privind atragerea de canditati pentru roluri in companie
  • rezultate

VEZI CASTIGATORII

Best Benefits Strategy

Categoria se adreseaza companiilor care si-au adaptat beneficiile la noul context, la cerintele pietei dar si ale angajatilor, cu impact vizibil in retentia angajatilor.

Criterii de evaluare categorie:

  • originalitate (gradul de unicitate, adaptare la noul context)
  • structura, accesibilitate si functionalitate a programului / strategiei de beneficii (organizarea beneficiilor si cum sustine aceasta experienta angajatilor)
  • relevanta (cum raspunde nevoilor angajatilor)
  • retentie (cum a influentat politica de beneficii indicatorul de retentie)

VEZI CASTIGATORII

Best Rewards & Recognition Strategy

Categoria va oferi recunoastere companiilor care au inovat si si-au adaptat strategia la tendintele pietei sau la cerintele interne, avand totodata programe de recunoastere a meritelor celor mai buni angajati.

Criterii de evaluare categorie:

  • originalitate (gradul de unicitate, adaptare la noul context)
  • flexibilitate/diversitate (cum este adaptata strategia sau programul in functie de fiecare segment caruia i se adreseaza)
  • relevanta (cum este adaptata strategia in functie de nevoile angajatilor si nevoile companiei)
  • retentie (cum a influentat politica de Rewards&Recognition indicatorul de retentie)

VEZI CASTIGATORII

Best People Development Strategy

In aceasta categorie vor fi premiate companiile a caror strategie de dezvoltare cuprinde metode inovative de invatare sau crestere pentru angajati (alocare buget de learning, training, coaching, consiliere si reorientare profesionala, job rotations, mentoring etc.).

Criterii de evaluare categorie:

  • strategie pe termen lung ce sustine dezvoltarea angajatilor interni
  • comunicare continua cu angajatii prin diverse canale (newsletter, blog, comunitate online interna, GM, HR, Sefi de departament etc.) 
  • mix-ul de surse de invatare/dezvoltare (training, cursuri online, coaching, mentoring, job rotations, etc.)
  • sistem/platforma/proces de urmarire a evolutiei dezvoltarii angajatilor usor de accesat si de urmarit
  • impactul strategiei pe baza rezultatelor (planuri de succesiune realizate conform planului, cresterea numarului de angajati care recomanda candidati pentru roluri in cadrul companiei, numar de angajati promovati intern versus external hires etc.)
  • rezultate

VEZI CASTIGATORII

Best Diversity & Inclusion Employer Branding Campaign

Categoria va premia cea mai buna campanie de employer branding cu focus pe diversitate si incluziune.

Criterii de evaluare categorie:

  • originalitate (gradul de unicitate, adaptarea comunicarii in directia diversitatii si incluziunii)
  • folosirea continutului pe cat mai multe platforme de comunicare online si offline
  • design (aspectul general al campaniei)
  • interactivitate (felul in care comunica cu audienta sau ii permite audientei sa interactioneze)
  • rezultate vizibilitate (reach, comments, likes, views, shares, engagement etc.)
  • rezultate in crestere fata de o perioada anterioara in atractia si/sau retentia angajatilor.

VEZI CASTIGATORII

Best Employer Branding Campaign Targeting Gen Z

Categoria va premia cea mai buna campanie de Employer Branding gandita si realizata special pentru atragerea candidatilor din Generatia Z.

Criterii de evaluare categorie:

  • originalitate (gradul de unicitate, adaptarea stilului de comunicare pentru Generatia Z)
  • folosirea continutului pe cat mai multe platforme de comunicare online destinate Generatiei Z (Instagram, TikTok, etc.)
  • design (aspectul general al campaniei in mediul online si adaptarea pentru fiecare platforma de Social Media)
  • interactivitate (felul in care comunica cu audienta sau ii permite audientei sa interactioneze)
  • rezultate Social Media (comments, likes, views, shares, engagement etc.)
  • rezultate in crestere fata de o perioada anterioara in atractia si/sau retentia angajatilor din generatia Z.

VEZI CASTIGATORII

Special Projects

Categoria va premia acele actiuni sau proiecte de Employer Branding care nu se regasesc in categoriile de mai sus, dar se remarca prin creativitate si rezultatele obtinute.

Criterii evaluare categorie:

  • originalitate (gradul de unicitate, creativitate)
  • design (aspectul general al campaniei/proiectului)
  • interactivitate (felul in care comunica cu audienta sau ii permite audientei sa interactioneze)
  • rezultate vizibilitate (reach, comments, likes, views, shares, engagement etc.)
  • rezultate in indicatori de employer branding (atractie, retentie, engagement, etc.)

VEZI CASTIGATORII

Employer Branding Awards aduce o serie de avantaje partenerilor, contribuind la pozitionarea brandului, determinand asocierea acestuia cu specificul evenimentului si oferind oportunitatea de a interactiona direct cu persoane importante pentru companie.

Organizer

Main Partner

Gold Partners

Supported by
  • Hosting by Host-Age.ro
Media Partners