Categoria se adreseaza companiilor care si-au lansat recent brandul de angajator pe piata din Romania sau care si-au facut rebranding pentru brandul de angajator si au reusit intr-un timp scurt sa devina vizibile.
Criterii de evaluare categorie:
- brandul trebuie sa fie unul nou lansat sau relansat pe piata din Romania de maxim doi ani
- originalitate in campaniile de employer branding (creativitate, abordari inedite, atentie la detalii)
- comunicare sustinuta pe tot parcursul anului sau frecventa campaniilor (continuarea sau repetarea campaniilor)
- utilizarea cat mai multor canale si platforme de comunicare (ATL/BTL/online)
- design (aspectul general al campaniilor)
- interactivitate (felul in care comunica cu angajatii sau potentialii candidati sau le permite acestora sa interactioneze)
- vizibilitatea in extern (reach, engagement, views, shares etc.)
Castigatori:
- Gold Award: Fortech’s Brand Transition to GlobalLogic Campaign (GlobalLogic)
- Silver Award: In close cooperation (Cegeka)
- Bronze Award: Schimbarea incepe cu noi (Evryo)
Nominalizati: