Employer Branding Awards ofera recunoastere proiectelor, campaniilor si persoanelor care au sustinut dezvoltarea brandului de angajator in cadrul companiilor cu activitate pe piata locala.
Pentru editia din acest an, pot fi propuse proiecte care au fost realizate in intervalul 1 ianuarie 2023 (cu conditia sa nu fi fost inscrise la editia anterioara*) pana la data de 30 iunie 2024. Aceste proiecte trebuie sa se adreseze publicului roman, sa fie dezvoltate/implementate de echipe locale si sa exceleze in strategie, continut si rezultate.
*Exceptie fac propunerile pentru categoriile de excelenta: Employer Brand of the Year for Large Companies, Employer Brand of the Year for Small & Medium Companies, Best New Employer Brand, Employer Branding Professional of the Year si Employer Branding Team of the Year. Pentru acestea pot fi facute propuneri chiar daca au participat si la editiile trecute.
Pentru inscrierea in competitie a unui proiect la o singura categorie este perceputa taxa de 245 euro + TVA, incluzand un loc* la Gala Dinner. Pentru mai mult de 2 proiecte inscrise din partea aceluiasi brand este perceputa taxa de 205 euro + TVA per proiect.
*O companie (un brand) poate fi nominalizata cu mai multe proiecte, insa numarul de locuri gratuite alocate la gala dinner este de maximum 3. Pentru locurile suplimentare se pot achizitiona bilete separat.
Inscrierile in competitie pot fi facute doar prin formularul pus la dispozitie pe platforma organizatorului, atat de branduri/companii, cat si de agentiile de comunicare sau consultantii care au facut parte din proiect, insa numai cu acordul clientului.
Achitarea taxei pentru inscrierea in competitie: Pentru achitarea taxei de participare, persoana care a facut inscrierea va fi contactata dupa validarea inscrierii, incepand cu 8 august. Taxele de inscriere la Employer Branding Awards trebuie achitate pana la 23 august.
Categoria Employer Branding Professional of the Year este deschisa nominalizarilor publice si nu necesita o taxa de inscriere.
Nominalizarile valide vor fi anuntate pe 23 august, dupa incheierea preselectiei realizate de catre organizator. Preselectia vizeaza in primul rand incadrarea corecta a proiectelor propuse, calitatea rezultatelor si valabilitatea informatiilor (inclusiv a descrierilor).
Jurizarea efectiva revine unui grup format din specialisti in domeniul resurselor umane si comunicare si se desfasoara in perioada 23 august – 15 septembrie. O categorie va intra in jurizare cu un minimum de 3 nominalizari valide.
Fiecare categorie va fi jurizata de un numar aproximativ de 20 de jurati, specialisti in domeniul resurselor umane si comunicare. Din procesul de jurizare al inscrierilor, juratii care au proiecte proprii sau daca exista companii concurente inscrise in anumite rubrici, vor juriza doar categoriile care nu prezinta conflicte de interese.
Pentru inceput, cititi cu atentie descrierile si cerintele categoriilor in care doriti sa inscrieti proiectul sau campania.
Pe platforma de inscriere a studiilor de caz, trebuie sa selectati intai categoria dorita. Pentru fiecare proiect sau campanie trebuie sa completati formularul de pe platforma. Alegeti cu atentie categoria si adaptati continutul in functie de cerinte, daca inscrieti un proiect sau o campanie in mai multe categorii. Nu va rezumati la „copy/paste” in mai multe categorii, continutul trebuie adaptat specificului categoriei.
In formular, includeti un rezumat care sa sublinieze scopul campaniei si cateva detalii esentiale. Spuneti-ne de ce campania, proiectul sau strategia propusa ar trebui sa castige un premiu. Rezumatul sa aiba maximum 4000 de caractere.
In continuare, includeti in formularul de inscrieri informatiile esentiale in campurile potrivite campaniei sau proiectului, conform cerintelor categoriei. Nu toate campurile din formular sunt obligatorii, insa este important sa oferiti informatii relevante, care sa raspunda criteriilor de jurizare.
Extra informatii: Pentru a oferi mai multe informatii despre proiect/campanie, puteti adauga un singur fisier PDF pe platforma noastra, prin „upload” in sectiunea Materiale vizuale. De asemenea, aveti posibilitatea sa inserati in textul studiului de caz o serie de link-uri externe, fie catre fisiere (audio, video, foto) gazduite independent (exclus WeTransfer sau alte platforme cu data de expirare), fie catre pagini web. Acestea trebuie sa fie publice si accesibile online pana pe 20 septembrie 2024. Nu trimiteti link-uri de tipul WeTransfer sau catre platforme accesibile doar cu parola. Dimensiunea maxima a unui fisier nu trebuie sa depaseasca 20 MB.
Adresa Web: Aici trebuie sa inserati un link reprezentativ, public, de la website sau de la un cont de social media. Acest URL va fi afisat ulterior pe site-ul evenimentului atunci cand vor fi anuntati nominalizatii.