Best Employer Branding Campaign Targeting Gen Z
Categoria va premia cea mai buna campanie de Employer Branding gandita si realizata special pentru atragerea candidatilor din Generatia Z.
Criterii de evaluare categorie:
- originalitate (gradul de unicitate, adaptarea stilului de comunicare pentru Generatia Z)
- folosirea continutului pe cat mai multe platforme de comunicare online destinate Generatiei Z (Instagram, TikTok, etc.)
- design (aspectul general al campaniei in mediul online si adaptarea pentru fiecare platforma de Social Media)
- interactivitate (felul in care comunica cu audienta sau ii permite audientei sa interactioneze)
- rezultate Social Media (comments, likes, views, shares, engagement etc.)
- rezultate in crestere fata de o perioada anterioara in atractia si/sau retentia angajatilor din generatia Z
Castigatori:
- Gold Award: Creators Squad (Coca-Cola HBC)
- Silver Award: Raftul cu Experiente (Kaufland Romania)
- Silver Award: #CENUSESTIE (Profi Romania)
- Bronze Award: BAT Global Graduate: Lead the Change (BAT Romania)
Nominalizati: