Best Use of Employee Generated Content in an Employer Branding Campaign
Categoria se adreseaza companiilor care folosesc continut generat de catre angajati (videos, postari in Social Media, blogul companiei etc.) si cu ajutorul acestei strategii de comunicare au reusit sa atraga mai multi candidati sau au promovat brandul de angajator.
Criterii de evaluare categorie:
- originalitate (prospetimea ideii si gradul de unicitate)
- experienta oferita audientei
- atentia la detalii
- calitatea executiei
- creativitate
- vizibilitatea campaniei (canale si platforme de comunicare folosite: blog, site, social media etc.)
- rezultatele campaniei (% din total angajati implicati reach, engagement, shares etc.)
- impactul proiectului pe baza rezultatelor (retentie, atargere de noi angajati etc.)
Castigatori:
- Gold Award: TikTok Academy (Kaufland Romania)
- Silver Award: Hai la Mare (Lidl Romania)
- Silver Award: BAT Global Graduate: Lead the Change (BAT Romania)
- Bronze Award: Cegeka Xplorers (Cegeka)
Nominalizati: