Employer Brand of the Year for Large Companies
Premiul se adreseaza companiilor cu mai mult de 300 de angajati. Brandurile inscrise trebuie sa aiba consistenta in comunicare, campanii de employer branding vizibile in extern, dar si programe interne relevante, o cultura organizationala recunoscuta de catre angajati, evolutie pozitiva a scorului de engagement versus anul trecut, rezultat dintr-un Employer Culture Survey intern, scadere de people turnover si o crestere a atractivitatii pentru potentialii candidati.
Criterii de evaluare categorie:
- originalitate in campaniile de employer branding (creativitate, abordari inedite, atentie la detalii)
- comunicare sustinuta pe tot parcursul anului sau frecventa campaniilor (continuarea sau repetarea campaniilor)
- utilizarea cat mai multor canale si platforme de comunicare (ATL/BTL/online)
- design (aspectul general al campaniilor)
- interactivitate (felul in care comunica cu angajatii sau potentialii candidati sau le permite acestora sa interactioneze)
- vizibilitate in extern (reach, engagement, views, shares etc.)
- rezultate
Castigatori:
- Gold Award: Kaufland Romania
- Silver Award: Work #LikeABosch (Bosch Romania)
- Bronze Award: Conteaza pe noi pentru tot ce conteaza (Lidl Romania)
Nominalizati: